සුරාන්තයට පත්වීමට ගත වන කාලය වැඩි කරගැනීමට ස්වභාවික ක්‍රම කිහිපයක්

සුරාන්තයට පත්වීමට ගත වන කාලය වැඩි කරගැනීමට ස්වභාවික ක්‍රම කිහිපයක්සිත වෙනතකට යොමු කිරීම

ඇත්තෙන්ම මෙය මඳක් අපහසු වනුයේ අප මෙයට නුහුරු බැවිනි. මක්නිසාද ලිංගික කර්තව්‍යයේ යෙදෙන පිරිමියෙකුගේ මනසේ ස්වභාවයෙන්ම ඇත්තේ හැකි පමණ ඉක්මනින් සුරාන්තයට පත්වීමයි. එබැවින් මෙම මානසිකත්වය වෙනස් කිරීමට සිත වෙනතකට යොමු කිරීම මගින් සුරාන්තයට පත්වීමට ලැබෙන ස්නායුමය පීඩනය මඳක් වෙනස් කළ හැකිය.

‍නවතා නැවත ආරම්භ කිරීම
සුරාන්තයට ළඟා වීමට ආසන්න වන විට ලිගුව ඇතුළු කිරීම නවතා මඳ විවේකයක් ගැනීමෙන් සුරාන්තයට පත්වීමේ විභවය පහත හෙළිය හැකිය.

සෙමෙන් සෙමෙන් ලිඟුව තල්ලු කිරීම
බොහෝ පිරිමි ලත් තැනම ශිඝ්‍රගාමී ගමනේ යෙදෙති. මෙය දිගු වේලාවක් රතිකෙළියෙහි රැඳීසිටීමට විශාල බාධාවකි. තම සහකාරිය සමග සුහද ආලිංගනයේ යෙදෙමින් සෙමෙන් සෙමෙන් මෛථුන්‍යයේ යෙදෙන්න.

ඉරියව් මාරු කිරීම සහ තම සහකාරිය සහ තමා ලිංගික ක්‍රියාවෙහි මාරුවෙන් මාරුවට මුල්තැන ගැනීම
පිරිමියාට සහ ගැහැණියට ආශ්වාදය විවිධ අයුරින් ලැබෙන ලිංගික ඉරියව් බොහෝ ප්‍රමාණ ඇත. එලෙසම පිරිමියාට මෙන්ම ගැහැණියටද ලිංගික ක්‍රියාවෙහි මුල්තැන ලබාගත හැකි ඉරියව්ද ඉහත ඉරියව් කුලකයේ පවතියි. මෙලෙස ඉරියව් මාරුකිරීම සහ රිද්මයේ වෙනස් කම් කිරීම් මතින් ද සුරාන්තයට ළඟා වීමේ විභවය අඩුකරගෙන දිගු වේලා මෛථුන්‍යයේ යෙදිය හැකිය.

කීගල් ව්‍යායාම කිරීම 
කාන්තා සුරාන්තය පළමු කොටස හිදී මා සඳහන් කළ PC මාංශපේශි ව්‍යායාමයන් පිරිමින්ටද අතිශය වැදගත් වනුයේ ඔවුනට සුරාන්තය පාලනය කිරීමක් PC මාංශපේශි පාලනය කිරීමට ඉගෙන ගැනීම කළ හැකි බැවිනි.

Share this post:

Related Posts

Loading...

Leave a Comment